if(typeof FMGA !== "undefined") { ga('create', 'UA-XXXXXXXX-X', FMGA.getUserIdObject()); ga('set', 'dimensionINDEX', FMGA.getUserId()); } else { ga('create', 'UA-XXXXXXXX-X', 'auto'); }

Najczęściej zadawane pytania

Te pytania najczęściej zadawają moi klienci w innych przypadkach zapraszam do kontaktu.
 
 
1 - Ile wynosi koszt wysyłki ?
Paczki na cały świat wysyłane są zawsze za darmo. Obojętnie w jakim kraju mieszkasz 
WYSYŁKA JEST ZAWSZE DARMOWA.
Jeśli potrzebujesz przesyłkę kurierską, (szybsza) to skontaktuj się ze mną mailowo kontakt@dobre-repliki.pl
bądź przez stronę na facebook'u Dobre Repliki.pl i uzgodnimy kwotę dopłaty, gdyż taka wysyłka jest zawsze droższa.
 
 
2 - Urząd celny zatrzymał moją paczkę, co teraz ?
Jeśli Urząd Celny zatrzymał Twoją paczkę są dwie możliwości:
 
A. Jest to standardowa procedura przez którą przechodzą wszystkie paczki pochodzące zza granicy a paczka
zatrzymywana jest zawsze w dwóch Urzędach Celnych celem sprawdzenia, więc w ciągu 24H od pojawienia się 
statusu zatrzymania pojawi się kolejny, który potwierdza dalszą „podróż” przesyłki. Przeważnie informacja o zatrzymaniu nawet się nie pojawia.
 
B. Paczka została zatrzymana i pojawił się status „zatrzymana w cle”. W tym wypadku otrzymasz list z
Urzędu Celnego  na adres taki sam , który widnieje na paczce , w którym Urząd poprosi Cię o przedstawienie
faktury zakupu. O „zatrzymaniu w cle” niezwłocznie powiadom mnie i nigdy nie załatwiaj
niczego sam/sama ja zajmę się  wszystkim, proszę Cię nie stresuj się to normalna procedura taka jak
sprawdzenie biletu w tramwaju raz jest a raz jej nie ma. Gwarantuję tobie, że nie będziesz miała żadnych
konsekwencji jeśli ja zajmę się sprawą i nie zrobisz nic na własną rękę.
Ważne: W PRZYPADKU KIEDY KLIENT/KA POCZYNI JAKIEKOLWIEK KROKI PO ZATRZYMANIU PACZKI
PRZEZ URZĄD CELNY BEZ WCZEŚNIEJSZEGO POROZUMIENIA ZE MNĄ -AUTOMATYCZNIE JA ZOSTAJĘ
ZWOLNIONA ZE WSZYSTKICH ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PACZKĘ I NIE ODPOWIADAM ZA DALSZY JEJ LOS.
Co oznacza, że jeśli Klientka sama zacznie coś załatwiać, sama poniesie ewentualne konsekwencje.
 
 
3 - Czy Urząd Celny często zatrzymuje paczki ?
Każda paczka przychodząca zza granicy zawsze przechodzi przez dwa Urzędy Celne w kraju docelowym,
czyli w Polsce jest to zawsze "WER Warszawa" na lotnisku i kolejny Urząd Celny który obejmuje Twoją miejscowość.
Jest to standardowa procedura sprawdzenia czy w paczce nie znajduje się np. bomba i czy cena paczki
podlega opłatom celnym czy też nie. Zatrzymanie paczki w cle jest zdarzeniem sporadycznym i dotyczy
nie więcej niż 1 na 200 paczek. W każdym przypadku takiego zdarzenia ja się wszystkim zajmuję. Klient ma
obowiązek poinformowania mnie o tej sytuacji gdyż w przeciwnym razie nie biorę
odpowiedzialności za konsekwencję.
 
 
4 - Co jeśli paczka zostanie zatrzymana przez Urząd Celny ?
Nie wynikną z tego żadne konsekwencje w najgorszym wypadku paczka nie będzie odebrana zostanie
odesłana do Chin a ja wyślę drugą paczkę na swój koszt, która na pewno za drugim razem już dojdzie tak
jak powiedziałam powyżej 1 przypadek na 200 jest zatrzymywany a 199 pozostałych paczek dochodzi do klienta.
 
 
5  - Wysyłka do krajów innych niż Polska ?
Paczki wysyłane są na cały świat a sama wysyłka jest zawsze darmowa z tym że inne są procedury postępowania
Urzędów Celnych w poszczególnych krajach. Wszystkie paczki wysyłane do krajów innych niż Polska
wysyłam tylko na prośbę Klienta co oznacza, że odpowiadam za wysyłkę paczki i za jej drogę do kraju docelowego,
ale nie biorę odpowiedzialności za paczki, które zatrzymane są przez inne Urzędy Celne niż Polski ze wszystkimi
tego konsekwencjami . Wynika to z faktu iż każde państwo ma swoją prywatną politykę celną, na której powinna
się znać osoba zamawiająca a nie sprzedawca. W przypadku zatrzymania paczki przez inny Urząd Celny
niż Polski, paczka może zostać skonfiskowana bądź odesłana do nadawcy. Jeśli odeślą paczkę do mnie
wysyłam ją jeszcze raz na swój koszt na adres inny niż ten, na który zatrzymano paczkę, najlepiej Polski
ale jeśli skonfiskują to Klient jest stratny a zwrot gotówki nie obowiązuje.
POLECAM ZAMAWIAĆ NA ADRESY POLSKIE A ZA GRANICE PO KONSULTACJI ZE MNĄ SĄ KRAJE
O BARDZIEJ I MNIEJ RESTRYKCYJNYCH URZĘDACH CELNYCH.
Np. do USA „przechodza” paczki po 20 kilo a do Niemiec mogą być zatrzymane zwykłe kolczyki.
 
 
6 - Nie odebrałem paczki, nie dostałem awiza, co teraz ?
Po wysyłce paczki Klient zawsze otrzymuje nr nadania, dzięki czemu może śledzić paczkę w internecie.
Jeśli paczka leży na poczcie powinien niezwłocznie ją odebrać gdyż po 14 dniach paczka zostaje zwrócona
do nadawcy i wówczas można ją wysłać jeszcze raz ale na koszt kupującego albo zwrócić pieniądze wpłacone przez Klienta pomniejszając kwotę zwrotu o koszt wysyłki poniesiony przeze mnie.
 
 
7 - Paczka zaginęła lub nie wyświetla się na stronie do śledzenia, co mam zrobić ?
Jeśli paczka zaginęła lub nie pojawia się w systemie śledzenia- skontaktuj się ze mną mailowo bądź przez profil
na Facebooku i powiadom mnie o tym. Po upływie 40 dni roboczych od nadania złożę reklamację i paczka będzie szukana przez pocztę w Chinach. Uwaga: Jeśli podany był błędny adres a paczka zaginęła i nie można jej odnaleźć nie ponoszę za to odpowiedzialności finansowej.
Sytuacja gdzie paczka ginie zdarza się nie częściej niż 1 na 1000 przesyłek. Czym innym jest wydłużenie czasu dostawy-PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM.
 
 
8 - Paczka dotarła ale zakupiony produkt nie podoba mi się, co ze zwrotem/ wymianą ?
Jeśli paczka dotarła i po rozpakowaniu Klient/ka stwierdza, że zakupiony towar nie odpowiada Mu/ Jej z 
jakiegokolwiek powodu towar zawsze można zwrócić/ wymienić na inny. Warunki wymiany/ zwrotu:
Zapraszam do zapoznania się z warunkami w zakładce zwroty i wymiany.
 
 
9 - Co zrobić jeśli otrzymam wadliwy towar ?
Każda paczka jest przed wysyłką dokładnie sprawdzana przeze mnie, i naprawdę przywiązuję wagę do najmniejszego
detalu, który nie jest taki jak być powinien jednak jest możliwość ze w jednym na 500 produktów coś przeoczę
ale zdarza mi się to bardzo rzadko. Przy pakowaniu jest ona zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem
w trakcie transportu dzięki czemu masz pewność , że nic się z nią nie stanie w trakcie transportu a otrzymany
towar będzie dokładnie taki jak na zdjęciu i opisie produktu. Jeśli zdarzy się jednak, że otrzymany towar
będzie wadliwy wymieniam go na swój koszt pokrywając wszystkie koszty z tym związane. Więcej informacji
znajdziesz w zakładce zwroty i wymiany
 
 
10 - Mam dodatkowe pytania, gdzie mogę uzyskać więcej informacji ?
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się ze mną na facebook'u kochamy Dobre-Repliki.pl gdzie na wszystkie
pytania odpowiadam najszybciej jak mogę bądź drogą mailową kontakt@dobre-repliki.pl
Online jestem przez większą część dnia pamiętaj jednak ze w Chinach jest 7 godzin później niż w Polsce.
 
 
11 - Gdzie mogę wystawić opinię po zakupie?
Serdecznie zachęcam do wystawienia opinii po zakończeniu transakcji. Opinie dodajemy na facebook'u
strona Dobre Repliki.pl w miejscu posty na stronie. Tam również można przeczytać opinie Innych Klientów.
Można ją dodać również na stronie www oceniając towar, który się zamówiło.
 
 
12 - Czy za wystawienie opinii i przesłanie zdjęcia zakupionego towaru otrzymuje jakiś bonus ?
Opinie wystawiamy w miejscu posty na facebooku na stronie Dobre Repliki.pl . Tam również przesyłamy
zdjęcia zakupionego towaru,za co otrzymujemy rabat 20 zł. Warunkiem
otrzymania rabatu jest zawsze przesłanie opinii wraz z umieszczeniem zdjęcia. Poinformuję Cie o przyznaniu go
i przesłaniu na Twoje konto. Za każdy zakup otrzymujemy jedna możliwość zdobycia rabatu.
Rabatu nie przyznaje się jeśli zdjęcie będzie niewyraźne bądź obraźliwe, wulgarne itp. O tym fakcie zostaniesz
również poinformowany/a.
 
 
13 - Jaką mam pewność , że po wpłacie otrzymam towar ?
Masz taką pewność w 100%, strona Dobre Repliki.pl znana jest już od dawna. Nigdy nie zdarzyło się aby
Klient nie otrzymał po wpłacie towaru. Aby się przekonać o mojej prawdomówności zapraszam na funpage
na Facebook'u Dobre Repliki.pl gdzie można przeczytać komentarze i zobaczyć zdjęcia moich produktów
przesłane przez Zadowolone Klientki
 
 
14 - Jaką mam pewność, że mieszka Pani w Chinach ?
Jeśli masz wątpliwości czy naprawdę mieszkam w Chinach , wymyśl sposób w jaki mam ten fakt udowodnić
a spełnię go bez najmniejszego problemu. Zdaję sobie sprawę , że wielu sprzedawców kłamie że mieszka
w Chinach a zajmuje się kupowaniem towaru na chińskich portalach, często sprzedając towar "najniższej jakości"
posiłkując się zdjęciami ściągniętemu z internetu, po otrzymaniu towaru klient dopiero widzi prawdziwe „cudo”
jakie otrzymał.
 
 
15 - Czy sprzedawane przedmioty wyglądają na pewno tak jak na zdjęciach ?
Tak, wszystkie zdjęcia robię sama i bez zbędnych programów do poprawiania zdjęć dostarczam zdjęcia realne.
Nie ma najmniejszej możliwości aby jakikolwiek przedmiot zakupiony u mnie był innej jakości niż ten przedstawiony na zdjęciu.
Staram się rzeczowo przedstawić każdy szczegół, do każdego przedmiotu dodaje po kilkanaście zdjęć skupiając
uwagę na wszystkich detalach.
 
 
16 - Podoba mi się torebka ale widzę informację, że nie ma jej teraz na stanie, czy pojawi się ponownie ?
Jeśli jakikolwiek produkt był w sprzedaży stałej to najpewniej pojawi się najszybciej jak to będzie możliwe,
wyjątkiem są wyprzedaże gdzie znajdują się końcówki kolekcji w super cenach.
 
 
17 - Co zyskuję zapisując się do newslettera ?
Zapisując się do naszego NEWSLETTERA Jesteś na bieżąco informowany/a mailowo o wszystkich naszych
nowościach czy promocjach dzięki czemu możesz być pewna/pewien, że nic nie umknie Twojej uwadze.
Dodatkowo zapisując się do newslettera otrzymujesz 200 dodatkowych punktów równa się to temu jakbyś
zrobił/zrobiła zakupy za 200zł.
 
 
18 - Czy mogę kupować bez zakładania konta ?
Tak, udostępniam zakupy bez konieczności rejestracji ale serdecznie zachęcam do założenia konta by otrzymywać
za każdy zakup punkty lojalnościowe, które są swoistego rodzaju walutą gdyż za nią można normalnie
robić u nas zakupy. Na prawdę warto założyć konto wystarczy ze zamówisz kilka produktów dla swoich
znajomych/rodziny  a sama kupisz coś za punkty nie płacąc za to ani grosza.
 
 
19 - Punkty lojalnościowe. Na co mogę je wymienić ?
Każdy Klient, który zakłada swoje konto na sklepie zyskuje możliwość otrzymywania punktów za zakupy.
Za każdą wydaną złotówkę otrzymuje 1 punkt, których ilość widzi na swoim panelu. Za otrzymane punkty
robimy normalne zakupy wymieniając je na co się chce. Każdy produkt ma podana wartość w punktach pod opisem
na stronie produktu.
 
 
20 - Dlaczego nie ma możliwości wysyłki paczki pobraniowej ?
Niestety nie ma takiej możliwości gdyż mieszkam w Chinach i przewoźnik nie udostępnił opcji płatności
przy odbiorze przy paczkach międzynarodowych. Na całym świecie nie funkcjonuje coś takiego jak paczka
międzynarodowa płatna przy odbiorze więc nie mam takiej możliwości mimo najszczerszej chęci.
Tylko wpłata na konto lub PayPal.
 
 
21 - Co zyskuję zakładając konto Klienta ?
Klienci, którzy założyli konto w sklepie mają więcej możliwości, przede wszystkim zbierają punkty lojalnościowe,
które wymieniają na upominki. W panelu Klienta mają możliwość zobaczenia historii transakcji, biorą udział w
konkursach przewidzianych tylko dla Zarejestrowanych Klientów. Dzięki temu, że są zarejestrowani dostają
informacje mailowe o każdym nowym konkursie.
 
 
22 - Na jakich kanałach mogę spotkać Profil Dobre Repliki.pl ?
Serdecznie zapraszam do subskrybowania kanału sklepu na Youtube, polubienia na Facebooku i obserwowania 
na Instagramie. Wszystkie odnośniki znajdują się w prawym górnym rogu strony. Na każdym z
tych portali
występuję jako Dobre Repliki.pl
 
 
23 - Czy możliwa jest współpraca hurtowa ?
Oczywiście, że tak !!! Skontaktuj się ze mna a dojdziemy na pewno do porozumienia, współpracuję z kilkoma
dziewczynami, które nie inwestując nawet 1zł zarabiają po kilka tysięcy złotych miesięcznie.