if(typeof FMGA !== "undefined") { ga('create', 'UA-XXXXXXXX-X', FMGA.getUserIdObject()); ga('set', 'dimensionINDEX', FMGA.getUserId()); } else { ga('create', 'UA-XXXXXXXX-X', 'auto'); }

Zwroty i wymiany

Regulamin napisany poniżej można streścić w kilku zdaniach :
 
Jeśli klient zamówi towar a z jakichś przyczyn będzie coś nie tak lub towar będzie miał jakąś wadę wszystko co jest związane z wymianą, zwrotem jest na mój koszt tak by zamówinie było zrealizowane w 100% idealnie.
 
Ale jeśli klient mimo tego, że zdjęcia oddają produkt bardzo dokładnie będzie chciał towar zwrócić bo nie przemyślał swojego zakupu będzie obciążony kosztami wysyłki wysłanej uprzednio przez sprzedawcę do kupującego  z Chin do Polski oraz z Polski do Chin.
 
Pełna treść regulaminu
Każdy Klient ma prawo do zwrotu /wymiany produkty zakupionego w moim sklepie, jednakże muszą być zachowane zasady określone poniżej :
 
 
1 - Po otrzymaniu paczki , Klient w ciągu 3 dni roboczych od odebrania paczki musi
powiadomić mnie mailowo o chęci rezygnacji z zamówienia/wymiany towaru na inny,
pisząc wiadomość informującą mnie o tym na maila kontakt@dobre-repliki.pl .
W mailu nie musi znajdować się powód rezygnacji czy chęci wymiany, jeśli ma to być wymiana
Klient powinien napisać na jaki produkt chce wymienić otrzymany towar.
 
 
2 - Po potwierdzeniu przeze mnie odebrania maila i podaniu adresu do odsyłki
Klient ma 24h na dostarczenie mi nr tracking do śledzenia odesłanej paczki w internecie.
Paczka może być ekonomiczna, ale z okresem dostarczenia do 21 dni.
Odsyłana paczka powinna być zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem.
Klient do momentu odebrania paczki przeze mnie za nią odpowiada.
Kwota deklarowana na paczce przez Klienta wysyłającego towar zwracany/ do wymiany nie powinna przekroczyć kwoty deklarowanej przez wysyłającego paczkę wcześniej sprzedawcę, który wysyłał ją na adres wskazany przez kupującego.
Sprzedawca nie ma obowiązku odbioru paczki, za którą naliczone zostanie cło/VAT , co będzie następstwem błędnie wypełnionej deklarowanej wartości produktu znajdującego się w paczce.
Gdyby Klient miał wątpliwości co do adresowania paczki, wypełniania deklaracji dotyczących zawartości paczki czy też wartości -powinien przed wysyłką zapytać sprzedawcę o radę. W innym wypadku paczka nie zostanie odebrana-zostanie zwrócona do Klienta.
 
 
 
3 -Towar można zwrócić tylko wtedy, kiedy folie ochronne i metki nie zostały ściągnięte, w przeciwnym razie nie ma możliwości zwrotu/wymiany towaru gdyż towar uważa się za użytkowany. Zwrot nie zostanie przyjęty gdy Klient przy deklaracji zwrotu nie poinformuje sprzedawcę zwrocie niekompletnym/ wybrakowanym. Sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć zwrotu nawet gdy paczka została wysłana do Sprzedawcy, lub/i kiedy po otworzeniu paczki Sprzedawca zauważy użytkowanie, wybrakowanie produktu.
 
 
4 - Nie przyjmuję się zwrotu/towar nie podlega wymianie, gdy jakikolwiek element przesyłki został uszkodzony,
nosi ślady użytkowania bądź jest niedostarczony w przesyłce zwrotnej.
Nie przyjmuję się zwrotu/towar nie podlega wymianie jeśli przesyłka będzie uszkodzona bądź niekompletna.
Nie przyjmuje się zwrotów/wymiany jeśli nie zostanie zachowany czas ustanowiony do poinformowania mnie
mailowo, przesyłka nie zostanie nadana w ustanowionym czasie opisanym wyżej.
 
 
5 - Nie ponoszę odpowiedzialności za błąd Klienta w adresowaniu paczki do mnie,
najlepiej wydrukować pełny adres otrzymany ode mnie drogą mailową,jeśli adres do odsyłki będzie błędny lub niekompletny, nie odpowiadam za losy paczki.
Sprzedawca nie odpowiada  za paczkę w przypadku kiedy Klient odsyła więcej niż jeden produkt w jednej paczce. Sprzedawca preferuje odsyłkę każdego zwracanego produktu w osobnych paczkach, w przeciwnym razie może zostać naliczone cło przez Urząd Celny, za które sprzedawca nie ma obowiązku zapłacić-podobnie w przypadku zadeklarowania zbyt wysokiej kwoty wartości paczki odsyłanej przez Klienta do Sprzedającego. W takiej sytuacji to Klient ponosi odpowiedzialność za paczkę i związane z nią ewentualne opłaty.
W każdym wypadku , kiedy Klient nie wie jak wypełnić deklarację zobowiązany jest zapytać Sprzedawcę, który poda wytyczne droga mailiową.
 
 
WAŻNE
Jeśli Klient rezygnuje z zamówionego towaru lub chce go wymienić na inny
ponosi koszty związane z odsyłką paczki na podany przeze mnie adres chiński i zwraca mi pieniądze za mojąwcześniejszą wysyłkę tej paczki do Klienta , koszt zostanie podany w pierwszym mailu zwrotnym wraz z adresem w Chinach do odsyłki paczki.
W przypadku wymiany towaru, wysyłka kolejnej paczki będzie darmowa a nadpłata lub niedopłata muszą
być skorygowane przed wysyłką paczki do Klienta, paczka z wybranym towarem zastępczym, będzie wysłana
w okresie 3 dni roboczych od odebrania paczki zwrotnej od Klienta i sprawdzeniu jej zawartości.
Towar jest przedstawiony na zdjęciach bardzo dokładnie i oddane są wszystkie jego szczegóły
proszę przemyśleć ewentualne zakupy.
 
 
W przypadku całkowitego zwrotu towaru Klient otrzyma pieniądze w terminie 3 dni roboczych od momentu
dostarczenia paczki. Jeśli po sprawdzeniu zawartości okaże się iż produkt nie spełnia warunków wymiany opisanych
wyżej, nosi ślady użytkowania, jest niekompletny bądź uszkodzony -Klient otrzyma maila odmawiającego zwrotu
pieniędzy z podaną przyczyną - zwrot pieniędzy nie następuje.
Aby odzyskać paczkę ponownie, należy wpłacić równowartość
kwoty do zapłaty za ponowną wysyłkę paczki do Polski a w tytule przelewu wpisać swoje imię i nazwisko z dopiskiem „opłata za ponowną wysyłkę”.
 
OTRZYMANY TOWAR JEST USZKODZONY BĄDŹ INNY NIŻ ZAMAWIANY :
 
Jeśli towar, który otrzyma Klient będzie uszkodzony bądź niezgodny z zamówieniem,
Klient w teminie 3 dni roboczych
od momentu odebrania paczki powinien poinformować mnie o tym drogą mailową na maila kontakt@dobre-repliki.pl ,
w załącznikach muszą się znaleźć zdjęcia i opis niezgodności,imię i nazwisko jak również adres
, na który była wysyłna paczka .
W mailu zwrotnym Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia reklamacji i adres w Chinach do odsyłki paczki.
Następnie Klient ma czas 24h od otrzymania maila z adresem na dostarczenie mi nr tracking
do śledzenia paczki w internecie. Za odsyłkę towaru do Chin płacę wówczas ja,
jak również za wysłanie paczki ponownie z Chin do Kraju, w którym mieszka Klient.
Jeśli Klient chce całkowicie zrezygnować z zakupu,
zwrot wpłaty nastąpi po otrzymaniu i sprawdzeniu przeze mnie zawartości paczki w terminie trzech dni roboczych
od dostarczenia paczki ale zwrot ten POMNIEJSZONY JEST O KOSZT WYSYŁKI PONIESIONY PRZEZE MNIE
w momencie wysyłki pierwszej paczki do Klienta.
Jeśli warunki odsyłki również w tym wypadku nie zostaną spełnione w 100%
reklamacji/ przyjęcia zwrotu towaru nie przyjmuję się a Klient chcąc odzyskać paczkę, którą do mnie wysłał musi
ponownie zapłacić za kolejną wysyłkę tej paczki do siebie. Aby odzyskać paczkę ponownie,
należy wpłacić równowartość kwoty do zapłaty za ponowną wysyłkę paczki do kraju w którym mieszka Klient,
a w tytule przelewu wpisać swoje imię i nazwisko z dopiskiem „opłata za ponowną wysyłkę”.
 
Zwrot a personalizacja produktu na życzenie Klienta.

Produkty które na życzenie Klienta zostały zmodyfikowane w sposób nieodwracalny, zmieniajacy na stałę wyglad przedmiotu, który znajduje się w stałej ofercie badź kupiony został na zamówienie Klienta i nie jest w stałej ofercie sprzedażowej sklepu dobre-repliki.pl nie można zwrócić lub wymienic na inny produkt nawet jeśli czas na zwrot został zachowany. Dzieje się tak dlatego że sklep nie będzie mógł sprzedać danego przedmiotu innemu Klientowi z uwagi na trwałe zmiany np. personalizację przez Klienta który chce zwrócić towar. Klient ktory chce nadać przedmiotowi swoje inicjały ma świadomość ,że nie może produktu zwrócić z uwagi na nietrafiony wybór. 

 
W przypadku innych aspektów , dodatkowych pytań czy sugestii nie określonych w tym regulaminie warunków
zwrotu/wymiany/reklamacji należy kontaktować się ze mną drogą mailową na maila
kontakt@dobre-repliki.pl
 
WARUNKI DO ODSYŁKI SĄ TAKIE SAME W PRZYPADKU ZWROTU, WYMIANY CZY REKLAMACJI TOWARU.